12 Απρ 2012

Δυο χρόνια από τότε που "έφυγε" ο Μάνος Ξυδούς... "ΦΙΛΕ..."

Από συνέντευξη στον Πάμπο Φιλίππου
Μάνος Ξυδούς(15/5/1953 - 13/4/2010)

Κλείνουν δυο χρόνια  από τότε που έφυγε από΄δω ο Μάνος...

Αντίο Μάνο Ξυδούς."τα ξαναλέμε..."

Μάνος Ξυδούς,"Έτσι έφυγε ένα βράδυ από΄ δώ"...

Από τότε, τα λέμε και τα ξαναλέμε μέσα από τα τραγούδια και τη μουσική που μας άφησε...Δεν ξεχνιέται ο Μάνος...
Τα τραγούδια,που όπως λέει κι ο αγαπημένος του φίλος,ο Πάμπος Φιλίππου
 "Τα τραγούδια σου γίναν περιστέρια...
Κοντά μας πάλι θα΄ρχεσαι χειμώνες καλοκαίρια!!!" 
θα είναι ΠΑΝΤΑ εδώ...

 

****
Για τον στενό του φίλο και συνεργάτη, τον Μάνο,έγραψε τους στίχους που ακολουθούν ο Π.Φιλίππου.Μόλις πρόσφατα οι στίχοι μελοποιήθηκαν από "Τα Φώτα Απέναντι". Στη μνήμη του Μάνου,λοιπόν,που του χρωστάμε πολλά,όσοι αγαπήσαμε τα τραγούδια του,το "ΦΙΛΕ..."

(Πάμπο Φιλίππου,σ΄ευχαριστώ που μου το εμπιστεύτηκες...)

 ΦΙΛΕ…
Πάμπος Φιλίππου

Φίλε απ΄ τους καλούς τ΄ αστέρια όλα θα σβήσω
και το φεγγάρι μη σε δει, μέχρι να σ΄ αναστήσω

Τοίχο θα βρω έναν ψηλό, για σένα να γκρεμίσω
τ΄ όνομά σου το μικρό, στο στήθος θα κολλήσω

Πες μου αν θες κάτι απλό, όλα για να τ΄ αρχίσω
πες μου εσύ, φίλε καλέ, τον πόνο να νικήσω

Πες μου μια φράση σου καλή, ποια σχέση ν΄ αγαπάμε
τις συμβουλές που μου΄ δωσες, ποια πρώτη να θυμάμαι

Θέλω να΄ ρθεις κάποια βραδιά, εδώ πια δε σε βρίσκω
έχεις πολλά για να μου πεις που δεν χωράν σε δίσκο…


Μουσική-Ερμηνεία:Γιώργος Τριχόπουλος
Από το δίσκο "Κι εκεί που νομίζεις πως είσαι βουνό

χάνεις τα δέντρα σου".Στίχοι:Πάμπος Φιλίππου,Μουσική:
Τα Φώτα Απέναντι.

****

2 σχόλια:

Albedo_Zero είπε...

Α ρε Μάνο...Θυμάμαι αυτή τη τελευταία συναυλία που τραγούδησες για τον Νικόλα...και 2-3 μέρες μετά έφυγες να τον βρεις... Δύο χρόνια κιόλας...

Ανώνυμος είπε...

Να τον θυμόμαστε σκεφτόμενοι και τραγουδώντας τις συνθέσεις του