30 Ιουλ 2009

"Ο Αύγουστος"

"Μύρτος,Κεφαλονιά"
"Πέτρα του Ρωμιού"
"Ταξιδεύοντας για Σκιάθο"
Ο Αύγουστος
Οδυσσέας Ελύτης

Ο Αύγουστος ελούζονταν μες στην αστροφεγγιά
κι από τα γένια του έσταζαν άστρα και γιασεμιά

Αύγουστε μήνα και Θεέ σε σένα ορκιζόμαστε
πάλι του χρόνου να μας βρεις στο βράχο να φιλιόμαστε
Απ΄την Παρθένο στον Σκορπιό χρυσή κλωστή να ράψουμε
κι έναν θαλασσινό σταυρό στη χάρη σου ν΄ανάψουμε

Ο Αύγουστος ελούζονταν μες στην αστροφεγγιά
κι από τα γένια του έσταζαν άστρα και γιασεμιά.
(ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ)
****

****
Στον Αύγουστο, στην ομορφιά του απέραντου γαλάζιου, στους γλάρους που συντροφεύουν τα ταξίδια μας...
Για όλους τους φίλους, που λείπουνε, που είναι εδώ, που ετοιμάζονται για διακοπές, που ονειρεύονται... Πολλές ευχές.
Των μικρών αποδράσεων η ώρα. Και πολύ σύντομα εδώ.
Για να τα λέμε και πάλι...

5 σχόλια:

VAD είπε...

Να πας σ'όλες τις όμορφες ακρογιαλιές που μας έδειξες και να καλοπεράσεις.

Καλές διακοπές...

Phivos Nicolaides είπε...

Από καρδιάς πολλές ευχές για να περάσεις όμορφα και ωραία!

Ανώνυμος είπε...

καλές διακοπές!
Ζωή

Μαρια Νικολαου είπε...

Τίποτα ωραιότερο...

Eva Neocleous είπε...

Εδώ είμαστε και πάλι...
Και να μην παραπονιόμαστε, έχουμε ακόμα υπόλοιπο του Αυγούστου.
Φωτογραφίες και σχόλια από το πρόσφατο ταξίδι μου λίαν συντόμως...

VaD μου,
μα οι φωτογραφίες μου από Μύρτο και Σκιάθο είναι από ταξίδια παλιότερα.Για την "Πέτρα του Ρωμιού" τώρα,σίγουρα θα την έχεις επισκεφθεί κι εσύ.
Φοίβο μου,
σ΄ευχαριστώ.Κι εσύ να περνάς όμορφα.
Ζωή μου,ευχαριστώ.
Κι εσύ καλά να περάσεις στην Κρήτη.
Μαρία Νικολάου,
ποιητικός ο Αύγουστος,ποιητική κι η διάθεση...
Να΄σαι καλά.