19 Ιουν 2009

"Αυτή, την ονόμασαν Παγκύπρια Συνδιάσκεψη της ΟΕΛΜΕΚ"


Είναι αρχή ακόμα...

Παγκύπρια Συνδιάσκεψη Γενικών Αντιπροσώπων
18 Ιουνίου 2009

Πραγματοποιήθηκε σήμερα(18-6-2009) στη Λεμεσό, στο Mediterranean Hotel ηΤακτική Παγκύπρια Συνδιάσκεψη των Γενικών Αντιπροσώπων της ΟΕΛΜΕΚ.

Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης :
1. Λογοδοσία του Κ.Δ.Σ. από την Πρόεδρο.
2. Οικονομική έκθεση του 2008.
3. Πορεία Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης.
  • Προτεινόμενο Σχέδιο Αξιολόγησης.
  • Ενιαίο Λύκειο – Ενοποίηση Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης.
  • Πορεία διαμόρφωσης των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων.
4. Ομαλή έναρξη νέας σχολικής χρονιάς (Τακτική και τρόποι διεκδίκησης)
  • Επέκταση εργαστηριοποίησης.
  • Ολοκλήρωση του θεσμού του υπεύθυνου τμήματος με την εφαρμογή του και στη Β’ Γυμνασίου.
  • Αναδιάρθρωση του ωραρίου των Διευθυντών.
  • Σχολική βία και παραβατικότητα.
5. Προσωπικοί – Υπηρεσιακοί Φάκελοι Εκπαιδευτικών.

Στην αρχή των εργασιών της Συνδιάσκεψης κατατέθηκε πρόταση από τον Πρόεδρο της ΑΛΛΑΓΗΣ να συζητηθεί κατά προτεραιότητα και το θέμα της επέκτασης του ορίου αφυπηρέτησης των εκπαιδευτικών.Η πρόταση τέθηκε σε ψηφοφορία και από τους παρόντες Γ.Α.(142), από το σύνολο των 180 που όφειλαν να είναι εκεί, ψήφισαν 87 υπέρ, 45 κατά και 1 αποχή.
Υπέρ ψήφισαν οι κινήσεις ΑΛΛΑΓΗ, ΔΗΚΙ, Νέα Κίνηση και κάποιοι της Νέας Πνοής.
Κατά ψήφισαν οι κινήσεις Προοδευτική και Συνεργασία Καθηγητών και κάποιοι της Νέας Πνοής.


Το Προεδρείο

Η συνέχεια των εργασιών:

Έναρξη με το 2ο θέμα που προτάχθηκε.
Λογοδοσία του ΚΔΣ από την Πρόεδρο(1ο θέμα), τοποθετήσεις των κινήσεων και των Γ.Α. πάνω στα πεπραγμένα και ολοκλήρωσή τους μετά το γεύμα.
Από τη διαδικασία δεν έλειψαν οι εντάσεις και η ανταλλαγή διαπληκτισμών ανάμεσα σε ηγετικά στελέχη των κινήσεων που πρόσκεινται στα δύο μεγάλα κόμματα.Από συνδικαλιστική η αντιπαράθεση μετατράπηκε σε κομματική και οι τόνοι ανέβηκαν.
Στο μεταξύ πολλοί Γενικοί Αντιπρόσωποι έφυγαν και όσοι συνέχιζαν να παραμένουν, παρά το προχωρημένο της ώρας, δυσανασχετούσαν.
Ιδιαίτερα οι αντιπρόσωποι των κινήσεων που ψήφισαν να συζητηθεί το επίμαχο θέμα, οι οποίοι δεν έκρυβαν τη δυσφορία τους, αφού ήταν αναγκασμένοι να παραμένουν εκεί.

Και όταν ήρθε η ώρα, επιτέλους, να μπει το θέμα του 63ου για συζήτηση παρουσιάστηκε ένα σχέδιο απόφασης των τριών κινήσεων(ΑΛΛΑΓΗ, ΔΗΚΙ, Ν.Κίνηση), όπου εν ολίγοις καλούσε την ΠΣΓΑ να εξουσιοδοτήσει το ΚΔΣ να διεκδικήσει την προαιρετική αφυπηρέτηση στο 63ο. Το όποιο αποτέλεσμα θα συζητηθεί(έλεγε) σε μια μελλοντική συνδιάσκεψη(όπου θα κρίνει, αν θα το καταθέσει στον κλάδο προς έγκριση ή απόρριψη).
Η Προοδευτική αποχώρησε από την αίθουσα, αφού κατέθεσε τη διαφωνία της.
Η Συνεργασία Καθηγητών αρνήθηκε να συμπράξει στη διαδικασία παραχάραξης της βούλησης της βάσης των εκπαιδευτικών.Προειδοποίησε ότι, αν οι τρεις κινήσεις επέμεναν στην πρότασή τους χωρίς να ερωτηθεί ο κλάδος, θα αρνηθεί ακόμα και να συμμετάσχει στην ψηφοφορία.Πράγμα που έπραξε στη συνέχεια, αφού δεν έγινε αποδεκτή η πρότασή της.
Η Συνεργασία θεωρεί ότι, πέρα από το διαδικαστικό και ηθικό θέμα, οι λόγοι που οδήγησαν τον κλάδο να απορρίψει την επέκταση του ορίου αφυπηρέτησης εξακολουθούν να υφίστανται.

Στην ψηφοφορία που ακολούθησε:
70 ψήφισαν ναι,2 κατά και 2 αποχές.
Τόσοι μόνο είχαν απομείνει στην αίθουσα!

Απ΄ ότι φάνηκε μεθοδεύτηκε η έκβαση αυτή από τις τρεις κινήσεις.Ήταν άλλωστε το μόνο θέμα που ενδιέφερε(έστω κι αν δεν συμπεριλαμβανόταν στην ημερήσια διάταξη).Γι΄αυτό πήγαν, γι΄αυτό έμειναν μέχρι την ώρα της ψηφοφορίας.
Τα υπόλοιπα θέματα "συζητήθηκαν" με συνοπτικές διαδικασίες από τους ελάχιστους εναπομείναντες(Προοδευτική και Συνεργασία επανήλθαν στην αίθουσα), αφού οι περισσότεροι Γ.Α. των τριών κινήσεων ΑΛΛΑΓΗ, ΔΗΚΙ και Ν.Κ. μετά τη λήξη της ψηφοφορίας έφυγαν.
Τα τόσο σοβαρά θέματα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, των τετραμήνων, της σχολικής βίας και παραβατικότητας, του σχεδίου αξιολόγησης κ.λπ. πέρασαν με "σχέδια απόφασης", χωρίς συζήτηση, χωρίς επεξεργασία.


Γιατί η απόφαση που λήφθηκε σήμερα από την πλειοψηφία συνιστά καταστρατήγηση της θέλησης του κλάδου:
Όπως είναι γνωστό ο κλάδος των καθηγητών στις 2 Φεβρουαρίου του 2006 αποφάσισε μετά από καθολική ψηφοφορία να απορρίψει με μεγάλη πλειοψηφία (60%) την πρόταση της κυβέρνησης για επέκταση του ορίου αφυπηρέτησης στο 63ο .
Οι κινήσεις που υποστηρίζουν την επέκταση του ορίου αφυπηρέτησης επανέφεραν το θέμα σε ΠΣΓΑ(18-10-2007). Και τότε Προοδευτική και Συνεργασία αντέδρασαν και απείχαν από την ψηφοφορία.
Σήμερα, για άλλη μια φορά, επαναλήφθηκε το ίδιο περίπου σκηνικό.
Κατά τη γνώμη μου μόνο η βάση των καθηγητών μπορεί να αποφασίσει.
Αν θέλει να αλλάξει την απόφασή της, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει.
Κάθε άλλη προσπάθεια συνιστά κατάφωρη παραβίαση της θέσης αυτής που εκφράστηκε με τον πλέον δημοκρατικό τρόπο!
Επίλογος
Θα ανέμενε κανείς να είναι η σημερινή συνέλευση παραγωγική και ουσιαστική, αφού η χρονιά που πέρασε είχε την τιμητική της στα εκπαιδευτικά θέματα.
Τελικά διαφάνηκε ότι δεν είναι αυτά τα φλέγοντα θέματα για την ΟΕΛΜΕΚ.
Κρίμα!
Λίαν συντόμως θα ακολουθήσει εκτενέστερη παρουσίαση της ΠΣΓΑ.

10 σχόλια:

Λεμέσια είπε...

Δυστυχώς Εύα, δε νομίζω να εκπλήσσεται κανείς, από τα λυπηρά τεκταινόμενα της συνδιάσκεψης που περιγράφεις. Πάει πολύς καιρός να κοινοποιηθεί κάτι θετικό/ευχάριστο από ή για την ΟΕΛΜΕΚ.

Αμαδριάς είπε...

Τα τρία κόμματα και οι συνδικαλιστικές παρατάξεις τους είναι προκλητικά, είναι χυδαία! Αυτό δεν είναι συνδικαλισμός είναι ο ρεφορμισμός σε όλο του το μεγαλείο! Πρόκειται για ένα πραξικόπημα που μεθοδεύεται από το 2006, μετά το δημοψήφισμα, όπου ο κλάδος καταψήφισε το 63ο.

Διασπαστική ψευτοσυντεχνία έστησαν με αποκλειστικό σκοπό αυτό, με μέλη τους που παρέμεναν ταυτόχρονα και μέλη της ΟΕΛΜΕΚ! Αποφάσεις για προώθησή του έπαιρναν σε επίπεδο ηγεσίας. Σε Συνδιάσκεψη αντιπροσώπων με τον συντριπτικό αριθμό των...52 αποφάσισαν ανατροπή της απόφασης του κλάδου! Στη βουλή πήγαν και με τους βουλευτές των κομμάτων τους ανέλαβαν την προώθησή του! Τώρα, με 70 άτομα, τσαλαπατούν την την απόφαση της βάσης!

Αν αυτό δεν είναι πραξικόπημα τι είναι; Πήγαν σε συνδιάσκεψη όπου ένα τέτοιο σοβαρό θέμα δεν το είχαν εγγράψει καν ως θέμα, ενώ τα τρία κόμματα είχαν κανονικά συντονιστεί για να το εγγράψουν εκτάκτως και για τούτο μόνο είχαν κουβαλήσει τα μέλη τους, και όχι ασφαλώς για τα σοβαρά θέματα της εκπαίδευσης και της μεταρρύθμισης! Ποιος απ΄αυτούς νοιάζεται γι΄αυτά! Αρκούν κάποια συνθήματα με ύφος σοβαροφανές απ΄το γυαλί, και καθαρίζουν..

Είναι κατάπτυστοι, είναι παράνομοι, είναι εκτός νομιμότητας και κάποιος πρέπει να τους μαζέψει! Επιτέλους η κυρίαρχη λαΪκη βούληση στην οποία και τα τρία αυτά κόμματα ορκίζονται 15 φορές την ημέρα,εκφράστηκε μέσα από την πιο δημοκρατική διαδικασία, την καθολική, άμεση ψηφοφορία, στο δημοψήφισμα.

Ποιοι είναι αυτοί οι 50 και 70 εντολοδόχοι των κομμάτων τους που ανακηρύσσουν τον εαυτό τους σε ανώτερο όργανο και φορέα της δικής μας βούλησης, χωρίς να μας ρωτήσουν; Ε, να μην τους αφήσουμε!
Αυτός δεν είναι συνδικαλισμός! Η δημοκρατία δεν είναι κενό γράμμα στα συνδικάτα. Και τα όργανα,υπόκεινται, σε ένα μόνο : Στη βούληση της βάσης, των μελών. Κανείς δεν τους νομιμοποιεί να χρησιμοποιούν την εξουσιοδότηση που πήραν εκλεγόμενοι ως αντιπρόσωποι ή ως Γραμματεία της ΟΕΛΜΕΚ να κάνουν λάστιχο τη βασικότερη αυτή αρχή, που είναι και η ουσία του συνδικαλισμού!

Πρέπει να απολογηθούν και πρέπει εμείς, τα μέλη ΟΕΛΜΕΚ, να συντονιστούμε και να απαιτήσουμε την αποκατάσταση της νομιμότητας. ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΝΕΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ, και αυτό θα μπορούσε να διεξαχθεί ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ 63ου.Να μην τους αφήσουμε να εξευτελίζουν και να καταρρακώνουν τη δημοκρατία και να μας θεωρούν αρνιά, επειδή τους ψηφίσαμε! Όσοι τους ψήφισαν δηλαδή, γιατί μη κακό να μας εξέφραζαν όλους τέτοιοι άνθρωποι, με τέτοια αντίληψη για το σεβασμό των μελών, που γι΄αυτά βρέθηκαν εκεί που βρέθηκαν...Υποτίθεται. Άξιος ο μισθός τους στα κόμματα τους!

Eva Neocleous είπε...

Λεμέσια,
είναι κρίμα, γιατί μόνο δύο συνδιασκέψεις το χρόνο γίνονται.
Τα κρίσιμα εκπαιδευτικά και συνδικαλιστικά ζητήματα παραπέμφθηκαν στις ελληνικές καλένδες και πρόταξαν θέμα που δεν βρισκόταν στην ημερήσια διάταξη!
Για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση αφιέρωσαν ελάχιστα λεπτά στο τέλος και σε μια σχεδόν άδεια αίθουσα.

Eva Neocleous είπε...

Αμαδριάς,
σε καλωσορίζω καταρχήν και χαίρομαι γιατί φαίνεται ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν είναι διατεθειμένοι να σιωπούν.
Κατανοώ το "ξέσπασμά" σου, φαντάσου για όσους βρισκόμασταν εκεί, τι συναισθήματα προκάλεσε αυτή η εξέλιξη!
Συμφωνώ ότι πρέπει ν΄αντιδράσουμε και ήδη κάνουμε σκέψεις.Αναμένω και τις εισηγήσεις σου.
Υ.Γ. Για τις τρεις κινήσεις που μεθόδευσαν αυτή την απόφαση ανώτερο σώμα είναι η ΠΣΓΑ και όχι η βάση των καθηγητών!
Έτσι είπαν, ερμηνεύοντας νομικίστικα το καταστατικό.

Ανώνυμος είπε...

Τα επόμενα αίτηματα της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ θα είναι
στα συντεχνιακά
Ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ
και στα "εκπαιδευτικά"
Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑΣ !!!

Eva Neocleous είπε...

@Ανώνυμος,
κατανοώ την οργή σου.
Δυστυχώς η ΟΕΛΜΕΚ δεν καταφέρνει να αρθεί πάνω από τα μικροπαραταξιακά και μικροκομματικά συμφέροντα.

Αμαδριάς είπε...

Επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό:
-Αφορά τη ζωή μας, τα ποιοτικά ή όχι γηρατιά μας.
-Αφορά το δικαίωμα εργασίας της νεολαίας, που της το στερούν, με δεδομένο ότι το ποσοστό των ανέργων αποφοίτων ΑΕΙ είναι το υψηλότερο επί του συνολικού ποσοστού ανεργίας των νέων.
-Αφορά την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου που αντανακλά στη μάθηση, μια και γηρασμένοι εκπαιδευτικοί ασφαλώς δεν αποδίδουν ποιοτικό έργο.
-Αφορά την ίδια τη ζωή μας, αφού το επάγγελμα είναι ψυχοφθόρο και αγχογόνο κι ο εκπαιδευτικός πλέον ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ μετά τα 60, με δεδομένη την όξυνση των προβλημάτων στην εποχή μας!
Εκτός κι αν αυτοί που το επιθυμούν διακαώς και το ψήφισαν, ανήκουν σε ειδικότητες που δεν απαιτούν μεγάλη καταβολή δυνάμεων, δεν ξέρουν και πολύ τι εστί έδρα και διδασκαλία! Για να τα λέμε και ωμά, όπως είναι, αφού έχουμε οδηγηθεί-με τις συντεχνιακές λογικές στις οποίες ιστορικά ήταν εγκλωβισμένο το μαγαζί που λέγεται )ΟΕΛΜΕΚ_ στην πλήρη ισοπέδωση και εξίσωση όλων των ειδικοτήτων,ως προς το εργασιακό ωράριο, τις αμοιβές, τις προαγωγές κλπ, ανεξαρτήτως της φύσης του έργου που παρέχουν. Μήπως όλοι αυτοί είναι που αισθάνονται ότι μπορούν με το μπαστούνι και τα ακουστικά να διδάσκουν μετά τα 60; Εκτός κι αν δε θα διδάσκουν αλλά απλώς θα ροκανίζουν τον ωραίο μισθό!
_Αφορά τις ορέξεις των ισχυρών κύκλων παγκοσμίως για ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, έτσι ώστε να καταλήγουμε κατευθείαν στην αιώνια κατοικία, προτού πάρουμε καν σύνταξη κι έτσι γλιτώνουν κι απ΄τις δαπάνες... Και η απόδοχή της αύξησης στο 63 ανοίγει το δρόμο για μελλοντική-όχι μακρινή- περαιτέρω αύξηση .

Για όλους αυτούς τους λόγους προτείνω:

Όσοι συνδικαλιστές διαφωνούν πραγματικά καιτο θεωρούν θέμα αρχής ΤΟ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΩΣ ΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ, να μην αποδεχτούν τα αποτελέσματα αυτού του πραξικοπήματος :
-Να συγκαλέσουν συγκεντρώσεις καθηγητών ΑΜΕΣΑ και να καταγγείλουν το πραξικόπημα.
- Να προσφύγουν στη δικαιοσύνη θέτοντας θέμα αντιδημοκρατικής λειτουργίας της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ και κατάχρησης εξουσίας σε βάρος της κυρίαρχης βάσης (70 καταργούν τη ψήφο χιλιάδων)
- Να συντονιστούν με τους φορείς της νεολαίας που διαφωνούν και κινητοποιήθηκαν επανειλημμένως κατά της παράτασης.
_ ΣΕ τελική ανάλυση να παραιτηθούν όλοι όσοι διαφωνούν, αφού με την παρουσία τους επικυρώνουν τα πραξικοπήματα.

Ας αφήσουμε το ότι ούτως ή άλλως αυτός ο μηχανισμός που αυτοαποκαλείται συνδικαλιστική οργάνωση, είναι ένας από τους πιο συντηρητικούς μηχανισμούς της κοινωνίας και έχει παίξει ρόλο τροχοπέδης σε αλλαγές στην εκπαίδευση, που από χρόνια βρίσκεται σε κρίση και κανείς καθηγητής, ακόμα και οι ψηφοφόροι που τους εκλέγουν, δεν περιμένουν ΤΙΠΟΤΑ θετικό απ΄αυτούς για τη λύση των χρόνιων προβλημάτων. Αυτό το ξέρουν και οι πέτρες στα σχολεία. Οι μόνοι που υποκρίνονται πως δεν αντιλαμβάνονται την απαξίωση, είναι οι ίδιοι οι εργατοπατέρες.

Και κάτι για τα νομικίστικά τους ότι η Συνδιάσκεψη είναι ανώτερο όργανο της βάσης! Μα σε ποια πανεπιστήμια τελείωσαν οι εργατοπατέρες; Τι διδάσκουν στους μαθητές τους όταν φτάνουν στα κεφάλαια για το από πού πηγάζει η εξουσία; Για το τι σημβαίνει στις δημοκρατίες και στα Συντάγματά τους;
Έχουν καταλάβει τι λένε; Η ολομέλεια, δηλαδή το σύνολο των μελών, που ψήφισαν ΑΜΕΣΑ, είναι κατώτερο όργανο έκφρασης της βούλησηςτων...μελών, ενώ ανώτερο οι αντιπρόσωποι, που ΕΜΜΕΣΑ εκφράζουν τη βούληση των μελών!
ΑΝΤΙ-ΠΡΟΣΩΠΟΙ λέγονται, το πήραν χαμπάρι; Οι ΑΝΤΙ_ΠΡΟΣΩΠΟΙ δεν είναι ανώτεροι εκφραστές των ΠΡΟΣΩΠΩΝ!!
Απλά μαθήματα δημοκρατικής αντίληψης, Ευρωπαϊκός Διαφωτισμός,18ος αιώνας, Ευρωπαϊκές αρχές σημερινές κλπ, κλπ, αν ξέρουν φυσικά τι είναι...

Eva Neocleous είπε...

Αμαδριάς,
το θέμα είναι πράγματι πολύ σοβαρό και δεν πρέπει να το προσπεράσουμε.
Δεν είναι τυχαίο που επέλεξαν αυτό το χρόνο(λήξη χρονικής χρονιάς) για να το συζητήσουν.
Θα ασχοληθώ εκ νέου μ΄αυτό και σε επόμενη ανάρτησή μου.

Ανώνυμος είπε...

Να μην τους αφήσετε να δημιουργήσουν τετελεσμένα.
Είναι πλήγμα για την αξιοπιστία του συνδικαλιστικού κινήματος αυτό που έγινε.
Καθηγητές αντιδράστε!

Εκπαιδευτικός

Ανώνυμος είπε...

Η Συντονιστική Επιτροπή των Μαθητών εγκαλεί την ΟΕΛΜΕΚ για «πραξικοπηματικές μεθόδους»
Την έντονη διαφωνία της με την απόφαση της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ για επέκταση του ορίου συνταξιοδότησης εξέφρασε χθες η ΠΣΕΜ. Με ανακοίνωσή της, η ΠΣΕΜ χαρακτηρίζει ως εσκεμμένη τη χρονική περίοδο, η οποία, όπως αναφέρεται, «πολύ μεθοδευμένα επιλέγηκε για να επανέρθει το θέμα, μιας και όλα τα σχολεία και τα σπουδαστικά κέντρα είναι κλειστά».
Η ΠΣΕΜ θεωρεί την επέκταση του ορίου μέτρο αντινεανικό, το οποίο θα έχει αλυσιδωτές συνέπειες στη νέα γενιά του τόπου και θα πυροδοτήσει τον κατάλογο διοριστέων, ο οποίος, αναφέρουν, ήδη αντιμετωπίζει προβλήματα. «Τις συνέπειες του μέτρου θα τις αντιμετωπίσει η νέα γενιά του τόπου, η οποία μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης αγωνίζεται για το δικαίωμά της στην εργασία. Για εμάς είναι ξεκάθαρο ότι δεν έχει να δώσει κανένα θετικό, παρά μόνο σε συγκεκριμένη μερίδα εκπαιδευτικών. Μέτρα όπως τo συγκεκριμένο είναι συντηρητικά και οπισθοδρομικά, και δεν αρμόζουν σε μια κοινωνία η οποία θέλει να λέει ότι συνεχώς προχωρά μπροστά, και πόσο μάλλον στην μερίδα εκείνη της κοινωνίας που από τη φύση της είναι ταγμένη με το μέρος της προόδου».
Η ΠΣΕΜ κατηγορεί ακόμη την ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ ότι η τακτική που ακολουθεί κρύβει μικροκομματικές σκοπιμότητες και δυστυχώς παρασέρνει και τις ηγεσίες άλλων παρατάξεων. «Όσο και αν κάποιοι το αρνούνται ή επιλέγουν να κρύβονται πίσω από νομικίστικες διαδικασίες, το κοινό αίσθημα και η συνείδηση του μαθητόκοσμου δεν πρόκειται να κλείσει τα μάτια. Οι μαθητές της Κύπρου, όσο και αν κάποιους ενοχλεί, ήταν από τις δυνάμεις εκείνες που αγωνίστηκαν μαζί με τη ΆμειοψηφίαΆ, όπως θέλουν να την βλέπουν, των παρατάξεων των εκπαιδευτικών για να μην περάσει η επέκταση του ορίου καθώς και άλλα αντιδραστικά μέτρα τα οποία πλήττουν τη νέα γενιά», αναφέρει το κείμενο της χθεσινής ανακοίνωσης.
Τα πυρά, μάλιστα, των μαθητών εστιάζουν επιλεκτικά μόνο στην ηγεσία της Οργάνωσης, την οποία εγκαλεί για πραξικοπηματικές μεθόδους. Οι εκπαιδευτικοί, σημειώνουν, έστειλαν το μήνυμά τους μέσα από το δημοψήφισμα, δηλώνοντας με συντριπτικό ποσοστό ότι είναι ενάντια στο μέτρο αυτό.
(Πολίτης,25/6/2009)
Γ.Σ.