Για τη δίωξη της Στέλλας Πρωτονοτάριου είχαμε αναφερθεί τις 11-6-2009 στην ανάρτηση με τίτλο "Διώξεις εκπαιδευτικών για παιδαγωγικές δράσεις"
http://evaneocleous.blogspot.com/2009/06/blog-post_11.html
Σήμερα επανερχόμαστε, μιας και λόγω της δίκης(22-1-10) και του αποτελέσματός της,το θέμα επανήλθε στην επικαιρότητα.Αθωώθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθήνας τόσο η Στ. Πρωτονοτάριου όσο και η Ντενάντα Καρκάλο.Η Υπ. Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ.Άννα Διαμαντοπούλου, εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη δικαίωση της εκπαιδευτικού,της Δασκάλας με κεφαλαίο Δ,όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.
Το ερώτημα είναι, αν ο κ.Γιουτλάκης θα φερόταν με τον ίδιο τρόπο στην περίπτωση που η δίκη διεξαγόταν με Ν.Δ. στην κυβέρνηση.Και αν και τότε θα "επέρριπτε τις ευθύνες" στον Γ.Γ. του Υ.Π. τον κ. Δ. Πλατή.
Και κυρίως, αν θεωρούμε πως τέλειωσε το θέμα με μια αθωωτική απόφαση.Αρκεί αυτό για τη συκοφαντική δυσφήμηση τόσων μηνών που γινόταν σε βάρος της Πρωτονοτάριου;
Αρκεί ένα "έκανα λάθος" του κυρίου αυτού;
Αλίμονο αν αρκεί!
...................................
Διαβάζουμε λοιπόν στο Ριζοσπάστη(23-1-2010):
Αθωώθηκε η Στ. Πρωτονοταρίου"
Αθωώθηκε η εκπαιδευτικός Στέλλα Πρωτονοταρίου, η οποία διώχθηκε επειδή, ως διευθύντρια του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας, διέθετε αίθουσα για να γίνονται μαθήματα μητρικής γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές και μαθήματα ελληνικών σε γονείς! Αθώα κρίθηκε και η Ντενάντα Καρκάλο, δασκάλα των μαθημάτων. Η κατηγορία για την Στ. Πρωτονοταρίου ήταν για «εκμετάλλευση εμπιστευομένων πραγμάτων κατ' εξακολούθηση»(!), ενώ για την Ντ. Καρκάλο ήταν η «συνέργεια» στο ...έγκλημα.
Στην πολύωρη ακροαματική διαδικασία, στο Πρώτο Πλημμελειοδικείο Αθηνών, από νωρίς φάνηκε πως ακόμα κι αυτές οι νομικίστικες κατηγορίες ήταν σαθρές. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο μηνυτής και μοναδικός μάρτυρας κατηγορίας, ο νυν διευθυντής του 132ου Δημοτικού Σχολείου, Εμ. Γιουτλάκης, ζήτησε την αθώωση της «κατηγορουμένης» εκπαιδευτικού.
Να σημειώσουμε ότι ο Εμ. Γιουτλάκης ανέλαβε διευθυντής του σχολείου το Νοέμβρη του 2007, αμέσως μετά την Στ. Πρωτονοταρίου, και σταμάτησε τα μαθήματα, τα οποία είχαν ξεκινήσει με σχετικό πρόγραμμα, τα οποία συνεχίστηκαν εθελοντικά, απ' το σύλλογο διδασκόντων. Ο Εμ. Γιουτλάκης υποστήριξε ότι σταμάτησε τα μαθήματα γιατί του ζητήθηκε απ' τον, τότε, γγ του υπουργείου Παιδείας, Δημήτρη Πλατή. Ο διευθυντής είπε πως με «προφορική εντολή» ο γγ του υπουργείου τού υπέδειξε να σταματήσει τα μαθήματα, στο όνομα της ελληνικής δημοκρατίας (!), ώστε να μην υπάρχει διαφοροποίηση στα σχολεία της χώρας, διαφορετικά να παραιτηθεί και να σταλεί στο σχολείο κάποιος άλλος! Στην ακροαματική διαδικασία ο Εμ. Γιουτλάκης ισχυρίστηκε ότι σε όλη αυτή την υπόθεση έκανε λάθος κι έπρεπε, εξαρχής, να παραιτηθεί!
21 σχόλια:
Ο κύριος αυτός θα πρέπει να παραιτηθεί!
Τουλάχιστον αθωώθηκε η εκπαιδευτικός...Ας ελπίσουμε, ότι θα λάβουν το μήνυμα και οι υπόλοιποι υπεύθυνοι.
Τι οπισθοδρομικό...Εν ονόματι του
Υπουργείου Παιδείας, να τίθενται εμπόδια στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των αλλοδαπών και της ελληνικής! (Σε άλλες χώρες κάτι ανάλογο συνήθως, επιδοτείται από το κράτος...)
Σε άλλες χώρες...
Εδώ είναι Ελλάδα...
polli simantiki apofasi
Εύα, καλησπέρα!
Η ευχάριστη είδηση της απαλλαγής της Πρωτονοτάριου ήλθε σε μια συγκυρία που κάποιοι στήνουν βιομηχανίες ρατσιστικού ρίγους και εθνικιστικών αντανακλαστικών. Είναι γι αυτό που αισθάνομαι ότι μαζί με την Πρωτονοτάριου δικάστηκε η Ρεπούση, η Δράγωνα κλπ κλπ.......
Mαζί της δικάστηκαν όσοι θεωρούν τη διαφορετικότητα πρόβλημα και όχι πλούτο, όσοι δεν υποκύπτουν στον εθνικιστικό, το ρατσιστικό το μισαλλόδοξο λόγο, όσοι υπερασπίζονται το καθολικό δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση κόντρα στο ρατσισμό, την περιθωριοποίηση, την απόρριψη και τη ξενοφοβία , όσοι δεν υποκύπτουν στα κολλητήρια της κάθε εξουσίας και αντιδημοκρατικής αυθαιρεσίας,
Η κατάρρευση της αλλοπρόσαλλης και ακραίας ενέργειας της δίωξης της Πρωτονοτάριου, που τόλμησε να διδάξει τη μητρική γλώσσα των μαθητών που προέρχονται απο άλλες χώρες, αποτελεί ένα ισχυρό μήνυμα απόρριψης του σκοταδισμού, του αυταρχισμού, του εθνικισμού, της ξενοφοβίας και του ρατσισμού. Και μια νότα αισιοδοξίας για την κοινωνία και την παιδεία του αύριο.
Ευχαριστούμε Εύα
Καλή συνέχεια
Ευχάριστες οι ειδήσεις!
Ανώνυμε,
πού τέτοια ευαισθησία!
Λεμέσιά μου,
αυτό έγινε με την προηγούμενη κυβέρνηση.Τώρα,κατηγορείται το Υπ. Παιδείας ότι θα προωθήσει τέτοιες πολιτικές!
Μαρία,
νομίζω πως, τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο,οι Δάσκαλοι που καταφάσκουν την ιδιότητά τους,που έχουν αυτές τις ευαισθησίες,που υπερασπίζονται τις πανανθρώπινες αξίες,πάντα βρίσκονται στο στόχαστρο...
rose,
μετά απ΄αυτό ελπίζουμε να ακολουθήσουν κι άλλοι το παράδειγμα των δράσεων που ανέπτυξε.Ή ακόμα καλύτερα να τις υιοθετήσει η ίδια η Πολιτεία.
Ποραντίδα μου,
αυτή τη διάσταση δίνω κι εγώ στην αθωωτική απόφαση.Θα μπορούσε να καταδικαστεί,καθόλου απίθανο, και τότε είναι που θα έβρισκαν έδαφος τα ξενοφοβικά και ρατσιστικά σύνδρομα.
Όμως από την άλλη δεν αρκεί και μόνο μια αθωωτική απόφαση.
Όσο για τον παραλληλισμό με τον πόλεμο κατά της Δραγώνα,συμφωνώ.Μόνο που αυτή συνεχίζει να "δικάζεται" κάθε μέρα...
να΄σαι καλά...
Φοίβο μου,
κάτι ευχάριστο ναι.Επιτέλους...
Εσείς οι εκπαιδευτικοί νομίζετε ότι είστε και μορφωμένοι; όλοι γελούν μαζί σας για τι το "παίζετε" αυθεντίες έχοντας τελειώσει τις πιο εύκολες πανεπιστημιακές σχολές και μετά δεν περνάτε από αξιολόγηση στη δουλειά σας! Ή μήπως δεν είναι έτσι; Ας όψεται το σύστημα που σας επιτρέπει να κοροϊδεύεται τον κόσμο και να κατατρώτε τον κρατικό κορβανά!Αίσχος!
Ανώνυμε(10:09 μ.μ)
αν θέλεις να κάνουμε συζήτηση, έλα επώνυμα να καταθέσεις τις απόψεις σου και θα τις σεβαστώ.Με αφορισμούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς δεν κερδίζεις τίποτε.Όσο για το "αίσχος" ας μείνει να αιωρείται ως δηλωτικό μιας νοοτροπίας και μιας αντίληψης των πραγμάτων!
Εγω σέβομαι τη δουλειά σας και τη θεωρώ λειτούργημα αλλά πόσοι από τους εκπαιδευτικούς πιστεύουν το ίδιο; Σαφώς αν ασκείται σωστά είναι νια δύσκολη δουλειά αλλά...!!
Αυτό που με εκνευρίζει και ζητώ νια απάντηση είναι γιατί κάποιοι εκπαιδευτικοί με την ιδιότητα τους και μόνο νομιμοποιούνται να νομίζουν ότι είναι και κοινωνικές αναφορές! Μην γελιόμαστε υπάρχουν πολλοί άλλοι εργαζόμενοι που πλέον αποτελούν κοινωνικές και εργασιακές αναφορές! Τα σχόλια μου αυτά δεν στοχεύουν εσάς προσωπικά.
Υ.Γ και κάτι τελευταίο: γιατί ποτέ οι συνδικαλιστές σας δεν έχουν παραδεχθεί ότι φέρετε μερίδιο για την υποβάθμιση της παιδείας;
Τρέπεσαι σε φυγή Νεοκλέους και αδυνατείς να απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσα! Γιατί; μήπως γιατί κατά βάθος ξέρεις ότι έχω δίκιο;
Κύριε Ανώνυμε,εξαπολύετε κατηγορίες κατά των εκπαιδευτικών γενικά και αόριστα.Για το θέμα της ανάρτησης τι έχετε να πείτε;
Και αν παρακολουθείτε αυτό το ιστολόγιο, θα διαπιστώσετε ότι η κ. Νεοκλέους δεν είναι άνθρωπος που "τρέπεται σε φυγή",εκφράζει ευθαρσώς τις απόψεις της και αυτό την τιμά.
Γιατί θα έπρεπε δηλαδή να σας έχει κιόλας δώσει απάντηση;Πολύ επιτακτικό δεν είναι το ύφος σας;
Έχοντας σαν αφετηρία τις κοινωνικές παρεμβάσεις εκπαιδευτικών, άσχετα αν συμφωνεί κάποιος ή όχι, έθεσα το ερώτημα ποια είναι η "νομιμοποιητική" βάση της έντονης κοινωνικής δραστηριότητας των εκπαιδευτικών. Και ναι θεωρώ ότι υπάρχουν 50 άλλα επαγγέλματα από απείρως πιο δυναμικά στρώματα της κοινωνίας που σαφώς έχουν περισσότερο βάρος από τους εκπαιδευτικούς, η πλειοψηφία των οποίων είναι κατά κοινή ομολογία ανεπαρκείς δημόσιοι υπάλληλοι!
Αγαπητέ Ανώνυμε,
εδώ είμαι και εκπλήττομαι με τη φράση "τρέπεσαι εις φυγήν".
Μα από πού παρακαλώ;Ξεχνάτε ότι εδώ είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο κι εσείς,ανώνυμα πάντα,έρχεστε επιτιθέμενος;
Επικρίνετε τις παιδαγωγικές δράσεις που ανέπτυξε η Σ.Πρωτονοτάριου,αν κατάλαβα καλά, και θεωρείτε ότι οι εκπαιδευτικοί δε δικαιούνται ή δεν είναι ικανοί να αναπτύσσουν τέτοιες δράσεις.
Τι θέλετε να σας πω;Δικαίωμά σας αλλά διαφωνώ ριζικά μαζί σας.
Όχι μόνο δικαιούνται αλλά είναι και άξιοι επαίνου όσοι το κάνουν.Η επιχειρηματολογία σας μου φαίνεται ότι δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο.
Για τις δράσεις που ανέπτυξε η Πρωτονοτάριου δέστε εδώ:
http://anorthografies.blogspot.com
/2007/12/132.html(συνέντευξη της ίδιας.Και πέστε μου συγκεκριμένα σε τι απ΄αυτά διαφωνείτε.
Εκπαιδευτικέ,
σ΄ευχαριστώ για την παρέμβασή σου.
Απλά κυρία Νεοκλέους αμφισβητώ ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών σήμερα έχει τα τυπικά προσόντα, ούτε την κατάλληλη εργασιακή εμπειρία για να αναλαμβάνει κοινωνικές πρωτοβουλίες που θα μπορούν να πείσουν το ευρύ κοινό!
Αγαπητέ Ανώνυμε,
είναι δικαίωμά σας να διαφωνείτε.Επιτρέψτε μου όμως να πω ότι εδώ δεν πρόκειται για "κοινωνικές πρωτοβουλίες... για να πείσουν το ευρύ κοινό".
Δυστυχώς αναγκάστηκα σήμερα το πρωί να ενεργοποιήσω,προσωρινά, το μετριασμό σχολίων.Κι ο λόγος;Η επίθεση σχολίων σε διαφορετικές αναρτήσεις του ιστολογίου από κάποιον disa(Taiwan).
Να κι ένα παράδειγμα:
AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色
Τι άλλο μπορούσα να κάνω;Απολογούμαι στους αναγνώστες- σχολιογράφους κι ελπίζω σύντομα να λυθεί το πρόβλημα.Κακοήθεια,ανοησία;Δεν ξέρω πώς αλλιώς να χαρακτηρίσω αυτή την ενέργεια...
Καλά έκανες Εύα.Δεν έχουν το Θεό τους κάποιοι ανεγκέφαλοι
Κ.
πολύ καλά έκανες... αν και ειναι σαν να υπάρχει λογοκρισία εντούτοις χρειάζεται!
Κ. και Νίκο, ο μετριασμός σχολίων έγινε προσωρινά και μέχρι να αντιμετωπιστεί το "πρόβλημα".Εξήγησα τους λόγους.Με την επόμενη ανάρτηση θα επανέλθουμε στη λεκτική επαλήθευση και βλέπουμε...
Δημοσίευση σχολίου