10 Φεβ 2009

Επιτροπές για τα Αναλυτικά Προγράμματα.Επιτροπή Ιστορίας

Ανακοινώθηκαν σήμερα από τον Υπουργό Παιδείας τα ονόματα των επιτροπών για τα Αναλυτικά Προγράμματα.
www.moec.gov.cy/anakoinoseis/2009/pdf/10_02_2009_dieurinsi_epitropis_eidikon_gia_analytika_programmata.pdf
Την Επιτροπή για την Ιστορία αποτελούν οι:
Ιωάννης Χασιώτης
, καθηγητής Ιστορίας Νεότερων Χρόνων του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ο οποίος αναμένεται να προεδρεύει της επιτροπής,
Πέτρος Παπαπολυβίου, επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα ιστορίας-Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου,
Ευάνθης Χατζηβασιλείου, επίκουρος καθηγητής της Ιστορίας του Μεταπολεμικού Κόσμου στο Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών,
Γιώργος Μαργαρίτης, καθηγητής Ιστορίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Μιχαήλ, λέκτορας στο Τμήμα Τουρκικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Στο μεταξύ, στις 20 επιτροπές που συστάθηκαν για να καταρτίσουν τα Αναλυτικά Προγράμματα ανά γνωστικό αντικείμενο, θα συμμετέχουν και μάχιμοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι θα τύχουν επιλογής. Η προκήρυξη των θέσεων έγινε την περασμένη εβδομάδα και η προθεσμία λήγει την ερχόμενη Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου. Σημειώνεται ότι το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για συμμετοχή στις ομάδες εργασίας είναι μεγάλο και έτσι μετά τη λήξη της προθεσμίας θα χρειαστούν άλλες δύο περίπου εβδομάδες, προκειμένου να μελετηθούν οι αιτήσεις και να γίνει η επιλογή των μάχιμων εκπαιδευτικών που θα στελεχώσουν τις επιτροπές.

ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
30 Ιανουαρίου 2009
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΘΕΜΑ: Συμμετοχή στις ομάδες εργασίας για καταρτισμό αναλυτικών προγραμμάτων ανά γνωστικό αντικείμενο.
Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού καλεί όσους εκπαιδευτικούς από όλες τις βαθμίδες, ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στην νέα διαδικασία καταρτισμού αναλυτικών προγραμμάτων στο πλαίσιο της πρότασης της Επιτροπής αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων, να υποβάλουν ενδιαφέρον το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009 στο Γραφείο του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού. Οι αιτήσεις πρέπει να συνοδεύονται από βιογραφικό σημείωμα και όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Τα άτομα που θα επιλεγούν θα εργαστούν σε ομάδες ανά γνωστικό αντικείμενο ή πεδίο κάτω από την ευθύνη της Επιτροπής αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων και σε συνεργασία με τους υπεύθυνους συντονιστές που θα οριστούν ξεχωριστά από τον Υπουργό. Οι ομάδες εργασίας θα αρχίσουν δουλειά αμέσως και θα ολοκληρώσουν το έργο τους το αργότερο 30 Ιουνίου 2009.
Απαιτούμενα προσόντα:
1. Διδακτική εμπειρία σε σχολεία τουλάχιστον 3 ετών.
2. Πολύ καλή γνώση και ενημερότητα σε θέματα διαμόρφωσης αναλυτικών προγραμμάτων στον ευρωπαϊκό χώρο.
3. Πολύ καλή γνώση του γνωστικού αντικειμένου με εμπειρία στο αντικείμενο σε όλα τα επίπεδα που διδάσκεται στο σχολείο.
4. Εμπλοκή σε εξωσχολικές δραστηριότητες που να περιλαμβάνουν σχετική δημιουργική δράση με μαθητές ή γονείς.

Οι ενδιαφερόμενοι σπεύσατε.Η ημερομηνία υποβολής αίτησης λήγει σε τρεις μέρες!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

'ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ"!!!
ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΩΣΕΙΣ !!![ΤΟ ΕΙΧΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.]
ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ...
ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ [ΕΠΙ]ΚΡΙΤΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΥΑΡΗΣ

Eva Neocleous είπε...

Φίλε Γιώργο,
και ξαφνικά και τα άλλα κόμματα δήλωσαν ότι στηρίζουν τις προσπάθειες για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση...
Περί ποσοστώσεων ο λόγος άραγε;
Ας είναι.Καλή επιτυχία ευχόμαστε και καλή δύναμη!

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφοι διδάσκοντες οφείλουμε ΟΛΟΙ να συμετέχουμε στη συζήτηση και με προτάσεις, ατομικά, ομαδικά ή και μέσα από συλλογικά όργανα, για ένα και μόνο λόγο: όσο μας δίνεται χώρος για παρέμβαση και "εμβολιασμό" των απόψεων της "μαχόμενης" εκπαίδευσης στα θεωρητικά σχήματα και επεξεργασίες.
Γιατί όμως αυτή η αποχή απότο διάλογο στα ιστολόγια; Γ.Μ.

Eva Neocleous είπε...

Οφείλουμε... Συμφωνώ κι εγώ. Όμως, προς το παρόν, αναμένουμε τον καταρτισμό των επιτροπών από μάχιμους εκπ/κούς.
Και να δεις αυτούς που ούτε καν αιτήσεις έκαναν, να διαμαρτύρονται που δεν τους επέλεξαν!
Γιατί δε συμμετέχουν οι φιλόλογοι στο διάλογο μέσω των ιστολογίων;
Αυτό χρειάζεται πολλή ανάλυση. Και δεν είναι του παρόντος.