14 Φεβ 2024

Ποιήματα για τον έρωτα, Εύα Νεοκλέους

 


Ομολογία

Τα βράδια που μονάχα

το λευκό του γιασεμιού

μας τραγουδούσε

με μύησες στις σιωπές σου…

Και τις λάτρεψα.

****

Εύα Νεοκλέους,Σημάδια για το δρόμο...

 

Φιλοτέχνηση:Αγγελική Ριαλά

 


 

 

 

 

 

 

 


Η μελωδία της σιωπής

Eίναι γαλάζια

των ονείρων μου τ’ ακρότατα

και είναι οι λέξεις μου

αρώματα της άνοιξης

που σμίγουν σε γιορτή

της μελωδίας.

Με τη σιωπή μου τραγουδώ

για την αγάπη μου

και οι γλάροι συντροφεύουνε

τους ύμνους...

Εύα Νεοκλέους, Σημάδια για το δρόμο,Ακτίς 2015

 ****

Φωτό:Εύα Νεοκλέους

 

 

 

 

 

 

Όνειρα

Μετρούσα τα φεγγάρια και σε πρόσμενα

χάραζα πινελιές στα σύννεφα

να ’χεις σημάδια για το δρόμο

καλόπιανα τις νύχτες να γλυκάνουνε

να μη φοβάσαι στο σκοτάδι.

Ψιθύριζα τις λέξεις που θα μου ’λεγες

κι ήξερα πριν ακόμα σε γνωρίσω

για του ονείρου σου την ακριβή πνοή.

Εύα Νεοκλέους, Σημάδια για το δρόμο, Ακτίς 2015

 

Φιλοτέχνηση:Αγγελική Ριαλά

 

 

 

 

 

 

ΕΣΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ

Μην τους ακούς

εσύ να μου χαμογελάς…

Θα σε μάθω

ν' αγαπάς την απλότητα,

να αφουγκράζεσαι την αφτιασίδωτη ομορφιά.

Να γεύεσαι τη μυρωδιά του πρωινού

στη γειτονιά των παιδικών σου ονείρων.

Θα σε μάθω

ν΄ ακούς το θρόισμα του γιασεμιού,

την ώρα που ανοίγεται στον ήλιο.

Να περπατάς με το φεγγάρι και να σου μιλά

για όσα μοναχά εκείνο βλέπει.

Άκου τις σιωπές μου εσύ

και χαμογέλα.

Κι αν ανταποκριθείς στο κάλεσμα

τότε, να ξέρεις, ένα αστέρι

θα φωτίσει για μάς

και θα γίνει για πάντα δικό μας…

Εύα Νεοκλέους,Λευκή Σελίδα,Εκδ.Το Ροδακιό 2020

 

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ

Τις νύχτες

 θυμάμαι

τα μάτια σου.

Ανοίγω τα παντζούρια

αιώνες τώρα

 και σελαγίζει ο κόσμος!

Εύα Νεοκλέους,Λευκή Σελίδα,Εκδ.Το Ροδακιό 2020

 

ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΟΞΑ

Αλλάζαμε ονόματα στα χρώματα

προσθέταμε δικά μας

και ζωγραφίζαμε με την καρδιά μας

ουράνια τόξα σε ουρανούς απέραντους…

Λαμπυρισμοί που φώτισαν

το στιγμιαίο του ονείρου.

Κι ύστερα χάθηκαν σιγά σιγά

σαν τα ουράνια τόξα

που δεν πρόλαβες

 ποτέ να μου χαρίσεις…

Εύα Νεοκλέους,Λευκή Σελίδα,Εκδ.Το Ροδακιό 2020

****

Δεν υπάρχουν σχόλια: