15 Μαΐ 2017

Καλή Επιτυχία παιδιά!


Κάθε χρόνο τα ίδια νιώθουμε τούτες τις μέρες,εμείς οι εκπαιδευτικοί.Δενόμαστε με τους μαθητές μας,νοιαζόμαστε γι΄αυτούς,προσπαθούμε να τους δώσουμε όσα περισσότερα μπορούμε,νιώθουμε τις αγωνίες τους.Δεν είναι και λίγος ο χρόνος που περάσαμε μαζί.Ήταν μια ολόκληρη χρονιά...
Ιδιαίτερα για εμάς τους φιλολόγους που τους βλέπουμε και πολλές ώρες τη βδομάδα.
Φέτος, είχα τη χαρά να διδάσκω Νέα Ελληνικά σ΄ένα τμήμα της Γ΄τάξης,ένα τμήμα που ήταν ιδιαίτερα χαρισματικό και προικισμένο. Παιδιά που ξεχώριζαν για το ήθος,τη συμπεριφορά,την αγωγή τους αλλά βέβαια και για τις επιδόσεις τους.Από την αρχή η συνεργασία μας ήταν άριστη.Δουλέψαμε σκληρά όλη τη χρονιά και το δικό τους ενδιαφέρον για το μάθημα ήταν κίνητρο για μένα να γίνομαι καλύτερη στο μάθημα.Ελπίζω και εύχομαι να ανταμειφθούν οι κόποι μας.Να καταφέρουν να αποδώσουν το καλύτερο των δυνατοτήτων τους στις εξετάσεις που αρχίζουν αύριο.Το γνωρίζουν και τα ίδια πως το σύστημα αυτό είναι εξοντωτικό και απαιτητικό.Όμως έχουν τα εφόδια,έχουν τις ψυχικές δυνάμεις και είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρουν!
Καλή Επιτυχία στους μαθητές μου και σε όλους τους μαθητές που ρίχνονται αύριο στη μάχη των Παγκυπρίων Εξετάσεων! 
*****

Η φωτό από την τελική μας εκδρομή
 Κατά τη διάρκεια της χρονιάς είχαμε δημιουργήσει μια ομάδα στο facebook για σκοπούς επικοινωνίας και ανάρτησης χρήσιμου υλικού για το μάθημα.Σ΄αυτή τη σελίδα τους έγραψα σήμερα τις ευχές μου:

 Αγαπημένα μου παιδιά!
Και να που φτάσαμε στην παραμονή των εξετάσεων...
Ξέρω πως νιώθετε,συναισθάνομαι την αγωνία και το άγχος σας.Από αύριο όμως,θα δείξετε ότι τα εφόδια που πήρατε και οι κόποι που καταβάλατε όλη τη χρονιά, δε θα πάνε χαμένα.Μπαίνετε σ΄ένα δύσκολο αγώνα,αλλά εσείς μάθατε να είστε δυνατοί και να αγωνίζεστε!
Σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Επιτυχία!Και σας ευχαριστώ για όσα μου δώσατε!
Σας αγαπώ πολύ



Με το αγαπημένο μου Γ2

1 σχόλιο:

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Παιδαγωγός: σπουδαία έννοια, μα ακόμη σπουδαιότερο καθήκον!
Εύγε Εύα!