tag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post2240254292149137218..comments2024-03-04T11:05:29.507+02:00Comments on Επισημάνσεις: "Περί σχολικής Ιστορίας"Eva Neocleoushttp://www.blogger.com/profile/15735558096901128029noreply@blogger.comBlogger20125tag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-40788639561105411342009-11-11T00:24:57.323+02:002009-11-11T00:24:57.323+02:00Αμαδρυάς,
είναι ανάγκη, όπως κι εσύ τονίζεις, να α...Αμαδρυάς,<br />είναι ανάγκη, όπως κι εσύ τονίζεις, να αναθεωρηθούν τα σχολικά βιβλία ιστορίας.Και βέβαια απαραίτητη η ενσωμάτωση πηγών αλλά και το ξεπέρασμα της λογικής του ενός και μοναδικού βιβλίου.<br />Ελπίζουμε να γίνει κάτι προς αυτή την κατεύθυνση μέσα από τα νέα αναλυτικά προγράμματα.<br />Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου.<br />Η ΟΕΛΜΕΚ, ο ΣΕΚΦ, οι παράγοντες και παραγοντίσκοι...<br />Ωστόσο, το ζητούμενο είναι να κάνουμε τα παιδιά να αγαπήσουν τη γνώση, να αγαπήσουν την ιστορία.Eva Neocleoushttps://www.blogger.com/profile/15735558096901128029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-16313250633108051682009-11-11T00:08:20.883+02:002009-11-11T00:08:20.883+02:00sub92,
συμφωνώ μαζί σου σε γενικές γραμμές, σημειώ...sub92,<br />συμφωνώ μαζί σου σε γενικές γραμμές, σημειώνω όμως:<br />Η αγάπη στο βιβλίο μαθαίνεται. Υπάρχει μεγάλη παιδαγωγική βιβλιογραφία για το πώς μαθαίνεται, με το να μάθουν πολύ νωρίς ότι τα βιβλία είναι ευχάριστα, ενδιαφέροντα και χρήσιμα (περνάς ωραία διαβάζοντας, μαθαίνεις πράγματα που σε ενδιαφέρουν και σε βοηθάνε να λύνεις προβλήματα). Το σχολείο αντίθετα μαθαίνει στα παιδιά ότι το διάβασμα είναι υποχρέωση με απειλή τον κακό βαθμό και γενικά απασχόληση δυσάρεστη και βαρετή επειδή δεν καταλαβαίνουν σε τι χρησιμεύει. <br /> <br />Η κριτική συνείδηση είναι μεγάλης σημασίας. Και πάλι το θέμα είναι τι κάνει το σχολείο. Την περιέχουν όλα τα αναλυτικά προγράμματα, αλλά δεν τη μαθαίνουν τα παιδιά, όταν πρέπει να μάθουν τη μία και μοναδική αλήθεια που περιέχει το σχολικό βιβλίο. Θα την αποκτούσαν, αν αντί αυτής της μάθησης, το σχολείο τους έλεγε ότι υπάρχουν τεκμήρια από τα οποία μαθαίνουμε τη γνώση για να τα ψάξουν, να επιλέξουν ανάμεσα στις γνωστικές πληροφορίες αυτές που χρειάζονται για ένα συγκεκριμένο γνωστικό αποτέλεσμα, να τις συνδυάσουν και να καταλήξουν σε γνωστικό συμπέρασμα. <br />Αλήθεια με άλφα κεφαλαίο δεν υπάρχει. Η γνώση είναι μια πορεία χωρίς τέλος, κάθε νέα κατάκτηση γνωστική είτε αλλάζει είτε ανατρέπει αυτό που ξέραμε μέχρι χτες. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις επιστήμες και στην ιστορία. <br /><br />as eon,<br />σύμφωνα με την Φραγκουδάκη(το άρθρο της στην ανάρτηση κάπου το προσπεράσαμε, νομίζω):<br />Αν ορίσουμε τον εθνικισμό σαν αγάπη για την πατρίδα, με την έννοια του κράτους που είναι πατρίδα για τους πολίτες του, αυτοί οι πολίτες (σε όλα τα κράτη της γης) δεν έχουν, όπως λένε οι εθνικοί μύθοι, «κοινή καταγωγή». Δεν ενώνει τα μέλη του έθνους-κράτους «εξ αίματος» συγγένεια, αλλά βούληση του ανήκειν στην πολιτική κοινότητα που είναι το έθνος-κράτος. Όποιος σημερινός πολίτης του οποιουδήποτε έθνους-κράτους ψάξει τους οικογενειακούς του προγόνους, θα βρει πλήθος στον παγκόσμιο χάρτη διαδρομές αιώνων, πλήθος προελεύσεις, ταυτότητες, γλώσσες, θρησκείες. <br />Εθνοτικός εθνικισμός σημαίνει ότι στο έθνος ανήκουν όσοι έχουν πολιτισμικά «καθαρή» καταγωγή, είναι κάτι κοντά στη «φυλή», δεν αντιστοιχεί στην ιστορική πραγματικότητα και είναι πολιτικά επικίνδυνη έννοια.Eva Neocleoushttps://www.blogger.com/profile/15735558096901128029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-62095072273118105732009-11-10T18:35:26.356+02:002009-11-10T18:35:26.356+02:00Εννοώ :δεν μετέχει σε πρωτοβουλίες Ελληνοκυπριακών...Εννοώ :δεν μετέχει σε πρωτοβουλίες Ελληνοκυπριακών και Τουρκοκυπριακών φορέωνAμαδρυάςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-29362159000435716212009-11-10T18:30:26.699+02:002009-11-10T18:30:26.699+02:00Η ιστορία είναι επαναστατική και γι αυτό οι εξουσί...Η ιστορία είναι επαναστατική και γι αυτό οι εξουσίες θέλουν τον ιδεολογικό έλεγχό της.<br /><br />Η ιστορική γνώση δεν είναι αυτή που μπορεί να αποκαλύψει στον άνθρωπο τις κοινωνικές σχέσεις, που ώθησαν σε κάθε εποχή προς την πρόοδο ή το πισωγύρισμα; Κι αυτό οδηγεί στην ερμηνεία του σήμερα, την κατανόησή του και την ώθηση σε δράση για τη διαμόρφωσή του.<br />Γι αυτό , οι κατεστημένες εξουσίες χρησιμοποιώντας ιδεολογικά την ιστορία, θέλουν να αναπαράγουν τις κοινωνικές σχέσεις, το σύστημα. <br /><br />Δεν είναι τόσο αθώα η επιλογή να γραφτεί η ιστορία και να ερμηνευτεί μέσα από τον "εθνοτικό εθνικισμό", όπως λέει κι ο "as eon". Αυτό συσκοτίζει τις κοινωνικές σχέσεις που διαμόρφωσαν την ιστορία και δημιουργεί μια συνείδηση , μια συγκεκριμένη ιδεολογία.<br /><br />Στην Κύπρο οι εκπαιδευτικοί στην πλειονότητά τους, πιστεύω, διδάσκουν την ιστορία που και οι ίδιοι διδάχτηκαν και αναπαράγουν απαράλλακτα και αβασάνιστα μύθους που επιβλήθηκαν από την επίσημη ιστορία και τα σχολικά εγχειρίδια. <br /><br />Οι συντηρητικές κατεστημένες πολιτικές και οι φορείς τους, επέβαλαν και τη μία και μοναδική εκδοχή την οποία ανήγαγαν σε αλήθεια.<br /><br />Είναι επείγον, πιστεύω, να αναθεωρηθούν τα βιβλία, ελληνικά και κυπριακά και να περιλάβουν ΠΗΓΕΣ . Άλλο τόσο όμως είναι επείγον να διευρυνθεί η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ! Η μονομέρεια, οι προκαταλήψεις,ο συντηρητισμός, ο δογματισμός και η φοβία νομίζω πως είναι το κύριο χαρακτηρηστικό των φιλολόγων . Και αυτό είναι η μεγαλύτερη ατυχία για την ιστορία!Δεν είναι διόλου δημοφιλές αυτό που λέω, Εύα, όμως αυτό πιστεύω και αισθάνομαι ως εκπαιδευτικός δημόσιου σχολείου.<br /><br />Αυτός είναι και ο λόγος που ο Σύνδεσμος φιλολόγων αποπνέει συντηρητισμό, δεν έχει ρόλο και λόγο δυναμικό και ριζοσπαστικό και μάλιστα ενόψει μεταρρύθμισης, παθαίνει πανικό σε κάθε σύγχρονη ιδέα στην εκπαίδευση, δεν μετέχει σε δικοινοτικά σεμινάρια-πρωτοβουλίες Κυπριακών, για μελέτη των ζητημάτων της κοινής ιστορίας και τη διδασκαλία της και ανοίγουν επιστημονικά συνέδριά του για την ιστορία μεσαιωνικοί Αγιορείτες μητροπολίτες!Αμαδρυάςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-30807827798444006142009-11-09T22:59:24.716+02:002009-11-09T22:59:24.716+02:00Πολυ καλό το σχόλιο του sub92, που θέτει σε ιστορι...Πολυ καλό το σχόλιο του sub92, που θέτει σε ιστορική βάση το ζήτημα της ιστορίας και της διδασκαλίας της.<br /><br />Μια ένσταση. Εκτός από τον εθνοτικό εθνικισμό, υπάρχει και ο πολιτικός, υ΄πάρχει και η εξέλιξή του σε φασισμό. Επίσης, υπάρχουν και ο πολιτικός φιλελευθερισμός, ο συντηρητισμός, ο σοσιαλίσμός κλπ.<br /><br />Το ερώτημα που τίθεται λοιπόν είναι: γιατί είναι αναγκαίο στις μέρες μας να εστιάζουμε τη διδασκαλία με άξονα τον εθνοτικό εθνικισμό;<br /><br />Τι σημαίνει αυτ΄ο για τον καθένα και για το δικαίωμά του να αυτοπροσδιορίζεται;Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-25563899698007226012009-11-09T14:12:20.925+02:002009-11-09T14:12:20.925+02:00...Αναμφίβολα μεγάλη ευθύνη για την κατάσταση έχου......Αναμφίβολα μεγάλη ευθύνη για την κατάσταση έχουν τα σχολικά βιβλία Ιστορίας.<br />-Αλήθεια ποτέ οι Ελληνες αγάπησαν το βιβλίο , την μάθηση;<br /><br />…Δεν μαθαίνει λοιπόν το σχολείο στα παιδιά Ιστορία.<br />Aς τα μάθει την αγάπη για το βιβλίο, ας τα μάθει ότι η ανάπτυξη της κριτικής συνείδησης αποτελεί την λυδία λίθο του δημοκρατικού χαρακτήρα ενός ανθρώπου, βασικό συστατικό στοιχείο του χαρακτήρα για να καταστεί ενεργός πολίτης<br /><br />…Οι φοιτητές διαμορφώνονται από το σχολείο με έναν εθνοτικό εθνικισμό<br />-δεν υπάρχει κάτι κακό σε αυτό. Ο εθνικισμός είναι παράγωγο του πατριωτισμού<br />δεν αποτελεί πρόβλημα. Το λάθος είναι οι στρεβλώσεις. Να το πώ απλά πολιτισμός είναι το ταξίδι των πνευματικών αξιών στο χρόνο.Αυτό που παραδίδει η μια γενιά στην άλλη. Ας παραδώσουμε λοιπόν την αγάπη για την αναζήτηση και όχι την ευκολία για ετοιμες κονσερβοποιημένες αλήθειες<br /><br />Ας μάθουμε να ζούμε με την αλήθεια.Η αλήθεια δεν είναι μια , εξαρταται από τον χρονο που μας χωρίζει από τα γεγονοτα. Τα γεγονοτα είναι αδιαμφισβήτητα.Η Αλήθεια είναι ένα σύνολο από μικρές αλήθειες που προκύπτουν από την εκτενη ανάλυση όλων των πλευρών ενός συμβάντος.Απαιτεί πλήθος γνώσεων για πολλούς τομείς της ζωής ενός τόπου.Καθώς δε διατυπώνεται σαν τελικό συμπέρασμα απαιτείται να ξανατεθεί στην βάσανο της κριτικής.Απλά λοιπόν δώστε 2 κείμενα για το γεγονός, διαμετρικά αντίθετα και αφήστε τον καθένα με επιχειρηματα να στηρίξει την θέση του και να ανατρέψει την αντίθεση θέση.<br /><br />Αν γίνει εφικτό τοτε το παιδί έχει μάθει Ιστορία.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-38346567004648346942009-11-09T13:25:24.038+02:002009-11-09T13:25:24.038+02:00Στην Κύπρο, όπως έχει αποδειχτεί, τα σχολικά βιβλί...Στην Κύπρο, όπως έχει αποδειχτεί, τα σχολικά βιβλία Ιστορίας πρέπει να εγκριθούν πρώτα από την ηγεσία της Εκκλησίας, τους κομματικούς παράγοντες,τους κάθε λογής συνδέσμους, τις οργανώσεις κ.λπ.<br />Τι συζητάμε τώρα;Ποιος νοιάζεται για τη γνώση της Ιστορίας; <br /><br />ΕκπαιδευτικόςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-38851072022615558582009-11-09T00:12:04.334+02:002009-11-09T00:12:04.334+02:00ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ "ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠ...ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ "ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ", ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΘΥΛΑΚΩΝΕΙ Η "ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ", ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ "ΕΠΙΣΗΜΗΣ" ΑΠΟΨΗΣ ΣΤΗ [ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ] ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗς ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ+ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΚΥΠΡΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΄[Ή ΚΑΙ ΝΑ ...ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ] ΤΟ ΒΡΥΚΟΛΑΚΙΑΣΜΑ ΤΟΥ "ΝΕΟΥ" [ΠΟΣΟ, ΑΛΙΜΟΝΟ, ΠΑΛΙΟΥ!!!] ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ, ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ.<br />ΜΕΣΑ Σ' ΑΥΤΑ ΕΓΩ ΤΙ ΖΗΤΩ;<br />ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ "ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ" ΚΑΙ Η ΦΙΛΗ ΕΥΑ Ν.;<br />ΔΕΜ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΕΦΡΑΙΜ; ΕΣΤΩ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΑΝΑΝΙΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ; ΕΤΣΙ ΕΠΙΛΥΟΝΤΑΙ ΘΕΟΘΕΝ ΤΑ ΚΟΜΒΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΙ ΟΧΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΘΕΝ...<br /><br />Υ.Γ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΜΟΥ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΝΕΑΝΙΚΗ ΙΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ! <br />ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΙ ΑΓΑΠΗ ΑΝΥΠΟΚΡΙΤΗ <br />Γ.<br /><br />9 Νοέμβριος 2009 12:09 πμAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-34784691881008911522009-11-08T23:33:37.372+02:002009-11-08T23:33:37.372+02:00Εύα, προσωπικά, εγώ χαίρομαι που το http://istoria...Εύα, προσωπικά, εγώ χαίρομαι που το <b>http://istoria3.blogspot.com</b> συνεχίζει το ταξίδι του και ενοχλεί. Δυστυχώς δεν έχω χρόνο για να ασχοληθώ περισσότερο.<br /><br />Φχαριστώ για την καλή κουβέντα σχετικά με το σάιτ.Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-17880134509029861422009-11-08T23:16:46.832+02:002009-11-08T23:16:46.832+02:00as eon,
τα είχα δει.Ανάξια λόγου.Για τον Μεταξά τώ...as eon,<br />τα είχα δει.Ανάξια λόγου.Για τον Μεταξά τώρα;<br />Σ΄ευχαριστώ για τις παραπομπές Βασίλη.Θησαυρός για τους φιλολόγους ο δικτυακός σου τόπος<br />(http://users.dra.sch.gr/symfo/)<br /><br />Διονύση,<br />πρέπει να κρατιέται στην επιφάνεια, γιατί αλλιώς θα ξεχαστεί και θα μας μείνει.Κι ούτε είναι λύση να καταφεύγουν σε άλλα βιβλία οι συνάδελφοι και να προσπαθούν έτσι να καλύψουν τα κενά.<br />Λοιπόν,καταλήγουμε, "μη συμμόρφωση","μη παραίτηση" και αντίσταση...<br />Την καλησπέρα μουEva Neocleoushttps://www.blogger.com/profile/15735558096901128029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-86243056767279937452009-11-08T17:46:33.937+02:002009-11-08T17:46:33.937+02:00Καλησπέρα. Δε θα μπω στην ουσία της συζήτησης. Να ...Καλησπέρα. Δε θα μπω στην ουσία της συζήτησης. Να πω μόνο πως χαίρομαι πολύ που χάρη σε κάποιους συναδέλφους το θέμα συζητιέται, κρατιέται στην επιφάνεια, ανακινείται. Μαζί με τη "μη συμμόρφωση" της Γυριστρούλας και η μη παραίτηση..Διονύσης Μάνεσηςhttps://www.blogger.com/profile/12336804337994151937noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-73041909929797165652009-11-08T11:40:56.709+02:002009-11-08T11:40:56.709+02:00τα σχόλια είναι νέα, σε παλιές δημοσιεύσεις (που φ...τα σχόλια είναι <b>νέα</b>, σε παλιές δημοσιεύσεις (που φαίνεται ότι ενοχλούν)Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-11254968175531969432009-11-08T11:25:33.745+02:002009-11-08T11:25:33.745+02:00as eon,
αναφέρεσαι,αν κατάλαβα καλά, σε παλιότερα ...as eon,<br />αναφέρεσαι,αν κατάλαβα καλά, σε παλιότερα σχόλια, όχι πρόσφατα.Σκέψου, ωστόσο, τα τόσα θετικά και ενθαρρυντικά σχόλια. Εξάλλου, ήταν αναμενόμενο να υπάρξουν και τα λίγα, ευτυχώς,"απαξιωτικά".<br />Υπήρξε, νομίζω, καθοριστική η παρέμβαση του ιστολογίου για να ανοίξει(;) ο δρόμος για αντικατάσταση του βιβλίου.Βοήθησε κι εμάς πολύ.<br />Καλή σου μέρα Βασίλη.<br /><br />Γυριστρούλα μου,<br />συμφωνώ μαζί σου για τη "μη συμμόρφωση", αυτό όμως στις μικρότερες τάξεις, όχι στη Γ΄Λυκείου και κυρίως, όταν το μάθημα είναι εξεταζόμενο.Με τα μαθήματα κοινού κορμού, μπορεί ο εκπαιδευτικός να κινηθεί πιο ελεύθερα,με την κατεύθυνση όμως τα πράγματα αλλάζουν.Και στην Κύπρο, όπως θα διάβασες, αυτό το βιβλίο διδάσκουμε και στο μάθημα κατεύθυνσης!Κι είναι γι΄αυτό που "βολοδέρνουμε" μπας και καταφέρουμε να βοηθήσουμε τους μαθητές μας...Eva Neocleoushttps://www.blogger.com/profile/15735558096901128029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-62255499910865489692009-11-08T07:42:58.757+02:002009-11-08T07:42:58.757+02:00Ααα Εύα, πολύ χαίρομαι! Κυπριακή και ελλαδική αγων...Ααα Εύα, πολύ χαίρομαι! Κυπριακή και ελλαδική αγωνία για τη διδασκαλία της ιστορίας σε στερεοφωνική έκδοση. <br />Πάντως, αν και συμφωνώ με όλες τις επισημάνσεις, επιμένω ότι και τώρα, όπως είναι τα πράγματα, με αυτά τα βιβλία, με αυτό το αναλυτικό, μπορούμε να κάνουμε καλύτερο το μάθημα, εφαρμόζοντας μια πολύ βασική αρχή, για μένα, στη δουλειά μας: ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.gyristroula2https://www.blogger.com/profile/14290903315919916972noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-5809542929044967362009-11-08T00:58:44.709+02:002009-11-08T00:58:44.709+02:00Θαλλώ,
σε καλωσορίζω κι ευχαριστώ για τα καλά σου ...Θαλλώ,<br />σε καλωσορίζω κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Ναι, έχουμε ανάγκη να κουβεντιάζουμε για όλα τούτα, που όχι μόνο ως εκπαιδευτικούς αλλά και ως πολίτες μας απασχολούν.<br />Οι "συγγραφείς", οι τυμβωρύχοι, οι κόλακες, οι ψευδόμενοι...έχουν τεράστια ευθύνη που δε μαθαίνουν τα παιδιά Ιστορία.Eva Neocleoushttps://www.blogger.com/profile/15735558096901128029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-70402572566214740252009-11-08T00:56:05.829+02:002009-11-08T00:56:05.829+02:00http://istoria3.blogspot.com/2008/04/19.html
http...http://istoria3.blogspot.com/2008/04/19.html<br /><br />http://istoria3.blogspot.com/2007/12/4.htmlVasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-53868093285178769552009-11-08T00:48:47.369+02:002009-11-08T00:48:47.369+02:00VaD,
συμπεριέλαβες στο σχόλιό σου το μέγεθος του π...VaD,<br />συμπεριέλαβες στο σχόλιό σου το μέγεθος του προβλήματος.<br />Ναι, δε διδαχθήκαμε εμείς Ιστορία της προκοπής στο σχολείο.Έχουμε χρέος όμως να αγωνιστούμε για να διδαχθούν τα σημερινά παιδιά.<br />Καλό βράδυ, Βασίλη μου...<br /><br />as eon,<br />έχεις δίκιο.<br />Κακώς παραιτηθήκαμε, ίσως κάποιοι το εκλάβουν ως αποδοχή τετελεσμένων.<br />Δεν είχα υπόψη μου αυτό που λες για τα "απαξιωτικά" σχόλια.Πού μπορώ να τα βρω;<br />Και, καλή δύναμη Βασίλη.Για όλους τους αγώνες...Κάνετε πολλά!Eva Neocleoushttps://www.blogger.com/profile/15735558096901128029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-89758896350669405042009-11-07T22:17:45.093+02:002009-11-07T22:17:45.093+02:00Καταρχάς συγχαρητήρια Εύα για το ιστολόγιό σου.Σε ...Καταρχάς συγχαρητήρια Εύα για το ιστολόγιό σου.Σε ανακάλυψα τυχαία.<br />Έχουμε ανάγκη εμείς οι εκπαιδευτικοί από ουσιαστική επικοινωνία που να καταργεί τη ρηχότητα καιτο επίπλαστο.<br />Αν τελικά μας ενδιαφέρει η γνώση της Ιστορίας,ας κοιτάξουμε πιο σοβαρά και το θέμα των σχολικών βιβλίων.<br />Θα καταφέρουν άραγε οι λέξεις- χαστούκια του Μόντη να μας συνεφέρουν;Θαλλώnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-85213295928137292222009-11-07T18:46:14.103+02:002009-11-07T18:46:14.103+02:00Να το κάνουμε συνεχώς ζήτημα Εύα. Με αιχμή το βιβλ...Να το κάνουμε συνεχώς ζήτημα Εύα. Με αιχμή το βιβλίο της γ΄ λυκείου<br /><br />ξανά και ξανά<br /><br />Έχει ενδιαφέρον ότι το <br /><a href="http://istoria3.blogspot.com" rel="nofollow" rel="nofollow">«Ιστορία#187;</a> δέχεται τελευταία "απαξιωτικά" σχόλια. <br />Τη στιγμή που νόμιζα ότι δεν ενοχλεί κανέναν...Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1151193134559474858.post-9489399740813295802009-11-07T16:21:06.146+02:002009-11-07T16:21:06.146+02:00Ως μαθητής δε διδάχθηκα ιστορία της προκοπής,ως φο...Ως μαθητής δε διδάχθηκα ιστορία της προκοπής,ως φοιτητής,ε,κάτι έγινε(Φιλοσοφική Θεσσαλονίκης γαρ),ως καθηγητή σπανίως μου επιτράπηκε να διδάξω ιστορία της προκοπής,θα βγω στη συνταξη και δε θάχω διδάξει ιστορία της προκοπής,ήμουν,είμαι και θα ειμαι ελεύθερος να διδάσκω αυτά που άλλοι θελουν να διδάσκω<br /><br />Kαλησπέρα,Εύα μου...VADhttps://www.blogger.com/profile/10883984557147430512noreply@blogger.com